Ápisz: Ápisz, a Szent Bika mítosza nemcsak Egyiptomban, hanem Főníciában, Babilonban, Indiában és Mezopotámiában is népszerű volt. A tehén teje ezekben a kultúrákban rendkívül fontosnak számított és néhányban még a mai napig is számít. Ápisz kultusza Szakkarában kezdődött mint Hathor Istennő kedvenc állata, a marha.
Sok Egyiptomi Istent emberi testtel és állatfejjel ábrázoltak, Ápisz ezen Istenek közül kivétel, mivel őt csakis Bika formájában jelenítették meg. Amikor kultusza elérte Héliopoliszt, hirtelen megtört az Ámon-Ré korszak alatt. Csak 3 dinasztiával később, Ekhnaton halálakor kezdték el újra tisztelni Memfiszben és Egyiptom bukásáig ott imádták.
Arenshnupi: Arenshnupi Núbiai Istenség volt, Núbiában az agyagozás isteneként tisztelték. Kultusza kihalt az Ámon Ré korszak előtt és nem sokat tudni róla.
Ash: Ash a sivatag kegyes oldalának istene volt (A kegyetlen oldalának pedig Széth isten). Ash kultusza a mai Líbia területén virágzott, de mint sok más istenség tisztelete, az ő kultusza is az Ámon-Ré korszakkal tűnt el véglegesen.
Astrate: Ciprus területén tisztelt Istennő, kultusza akkor forrt be az egyiptomiba, amikor Horemheb fáraó elfoglalta a szigetet. Az egyiptomi mitológiában Ízisz istennő társaként tesznek róla említést de sosem imádták szélesebb körben és Horemheb halála után kihalt kultusza.
Aton: Aton volt az egyetlen Egyiptomi Istenség aki egyetlen Istenként volt tisztelve. IV. Amenhotep, vagy ismertebb nevén Ekhnaton az egyistenhitet hirdette Egyiptom szerte és új fővárost építetett Aten-Aton néven. Aton, maga a napkorong, ábrázolásain is így látszódik. Ekhnaton halála után fia, Tuthankhaton a nép nyomására visszahozta Ré kultuszát és nevét Tuthankamunra változtatta, így Egyiptomban többé nem volt egyistenhit egészen az Iszlám hódításig.